pátek, září 22, 2006

Los cambios

(následující řádky vám možná budou znít pitomě, možná pateticky, pravděpodobně i trapně. píšu je sem, abych se k nim mohl za čas vrátit a porovnat, jaký na to budu mít názor pak)

Letošní léto se mi přihodila zajímavá věc. Díky sérii událostí, do kterých jsem byl nedobrovolně vtažen, na sobě pozoruju spoustu více či méně zásadních změn.

Jednotlivě vytržené z kontextu nepůsobí nijak zajímavě či dramaticky, ale všímám si jich čím dál víc a v součtu už mi stojí za to si je poznamenat.

Tak například:
Můj život se celkově zklidnil. Nevadí mi věci, co mě dřív dokázaly rozhodit, nenaštvou mě idioti na silnici, v metru, v práci, v obchodech. Místo přemýšlení, co jim provést na ně hned zapomenu a užívám si víc to, co právě dělám a na co myslím.

Záleží mi víc na ostatních kolem, záleží mi na celém světě. Zní to asi dost dementně, ale líp se to popsat nedá.

Mám pocit, že často víc rozumím tomu, co se mi lidi snaží sdělit. Třeba na začátku věty už vím, jaká bude její pointa a podobně. Špatně se to vysvětluje, ale počítám, že se vám to taky stává, tak byste mohli vědět, o čem mluvím.

Často uhodnu přesně venkovní teplotu těsně předtím, než se podívám na teploměr. Nebo začnu mimoděk sahat na telefon půl vteřiny před zvukem, oznamujícím příchozí sms.

Začaly mě zajímat věci, které mi dřív nepřišly až tak zajímavé. Například činnosti, rozvíjející s tělem i ducha. Takže kromě "obyčejného" sportování jsem se na zkoušku na půl roku přihlásil na dynamickou jógu a na Wudang Tai-ji. Obojí mě nadchlo. Jsem ohromně zvědav, kam se to bude vyvíjet.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hele, dost to zní jako věci a názory, který ti - podle tvých slov - říkala Janina při odchodu... Tak na sebe dávej bacha, ať nejdeš za ní ;)

8:19 odp.  
Blogger vetek said...

Myslis Jaju, ne janinu, ze jo :)

No celou dobu ti prece rikam, ze se pohybuju v podobnych rovinach jako ona. Akorat ze ji to vystrelilo nekam daleko za Mesic. Ja imho zustal nohama na Zemi.

10:26 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no jasně, Jaju... Add nohy - taky doufám!!! Nerada bych o vás přišla o oba...

9:07 odp.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist