pondělí, září 04, 2006

Capoeira je zlo...

... jak jinak mi vysvětlíte, že mi udělala za první půl hodinu na nohách tohle?


Pokud byste argumentovali tím, že jsem idiot a v zápalu nadšení jsem neustále vybíhal z tatami na vedležící drsný koberec, pak mi kaje máslo na hlavě a máte pravdu.
Krvavé šlicy na podlaze předcvičujícího intruktora trochu vyděsily, ale aspoň vidí, jak je to návykové, když se nováček dostane do transu - Capoeira v rozporu s titulkem rules!

Připravte se na to, že propotíte jedno tricko za půl hodiny (trénink trvá dvě). Což je ta dobrá zpráva. Špatná je, že po hodině cvičení se nebudete moci hnout. Zvlášť, když za žvanění se za trest cvičí tak příšerné variace na kliky a dřepy, že je nikdo nevydržel dělat celou dobu.

Na další trénink si beru o tři litry vody víc, několik náplastí a bandáží (omotán tam byl kdekdo) a šátek na hlavu - když vám celou dobu kape z hlavy pot pod nohy a pak to klouže, nejni to to pravý kokosový.

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

..no, tak ja budu venku, pokud vim ;-)

8:44 dop.  
Blogger vetek said...

V tom případku je vsjo v parjátke - tráva tvé litry potu pohltí bezproblémově :)

11:49 dop.  
Anonymous Anonymní said...

tak zadny venku. parkety :-)

1:12 odp.  
Blogger vetek said...

Parkety? Neni to moc tvrdy? Co trisky?

2:52 odp.  
Anonymous Anonymní said...

vubec nic. tvrdy netvrdy, dyt je to jedno. kdyz se peres, taky si nevybiras povrch ;-)

10:18 dop.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist