neděle, února 18, 2007

коридор

Zase jsem se viděl s tou bláznivou rodinkou. A zas to dopadlo o něco šíleněji než minule. Zastaví se tahle řada někdy?

No, nebudu to protahovat - zřídili mě tak, že jsem vytuhnul na chodbě před dveřmi bytu. Stačí vám to? Prostě jsem si tam na chvilku z legrace zdřímnul, že jako haha hihi a za chvíli ať mě vzbuděj, že paříme dál. No a co myslíte - opatrně mě přikryli, aby se mi pěkně leželo a nechali mě tam. Spalo se tam teda dobře, to nemůžu říct! Ale ráno pocit po probuzení, kdy na člověka, spícího na chodbě, čumí oknem z protějšího baráku několik partají, ten stojí fakt za to...


Pár dalších již nezávadných fotek zde.

5 Comments:

Blogger *janina* said...

samozrejme keca. snazili jsme se ho probudit, aleproste to neslo, ani kdyz mu na hlavu spadla ta palma, tak se neprobudil, tak jsme ho podlozili perovou dekou, aby mu nebyla zima [jsme ho museli na ni prevalit!], a prikryli jinou dekou, a pod hlavu umistili ten kus gauce, a nechali ve dverich klice. a on celou dobu rikal 'ja za chvili prijdu' :-D

8:56 dop.  
Anonymous Anonymní said...

kua proc mi to hodilo blogger profile..?

ale jinak byl zmetek hodny. [a zavadny fotky mam u sebe i ja:-)]

8:57 dop.  
Blogger vetek said...

NEvim nic o tom, ze bych prohlasoval, ze hned prijdu. Jen jsem si tam mirumilovne na vterinku spocinul a najednou bylo rano. Brytro! :)

10:25 dop.  
Anonymous Anonymní said...

z tech vasich pareb de strach ....

12:40 odp.  
Blogger vetek said...

dave: neboj se, pristup bliz, panacku...

11:29 dop.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist