středa, února 07, 2007

Sotterranea

Bif v metru rozveseluje lidi. A to tak, že velmi.
S tím double-pruhem je středem pozornosti, každý se na něj aspoň zvědavě podívá, tak dvě třetiny lidí se usmějou a asi třetina z nich se vyloženě směje da occhiello a occhiello.
No a pak je ještě o něco menší část okolojdoucích a ti se při pohledu naň doslova rozzáří blahem. Jeden takový člověk denně mi bohatě stačí ke štěstí (a myslím, že jim ten pohled na veslýho bláznivýho čokla taky).



Psisko tenhle týden zažívá jednu veselou historku za druhou. Nejdřív jsem mu zastavil vedle průhledné stěny (co bývají u mekáčů, aby lidi ze dveří nevlezli rovnou do silnice), otevřel mu dveře auta a vyzval ho ven. On, netuše zradu, vystartoval obvyklým plavmo skokem, který uprostřed balistické křivky nedobrovolně ukončil o zmíněnou zábranu. Koeficient vtipnosti = 75% jeho zatím nejslavnějšího kousku skok-z-otevřeného-okýnka-v-autě-uprostřed-něhož-mě-jakýsi-status-quo-zákeřně-
chytil-za-ocásek-takže-jsem-se-rozplácl-zvenku-o-dveře.



Druhá veselost nastala při čekání na kamaráda. Dlouhou chvíli jsem si krátil nastoupením na jezdící schody v opačném směru, seběhnutí do jejich cca poloviny a chůzí na místě. Biftek samozřejmě naskočil taky a vesele šel kousek za mnou. Po několika minutách se mu začaly ty nekonečné schody zdát divné a po dalších pár minutách už se mu vyloženě nelíbily, tak na ně začal aspoň zběsile koulet očima.



No a do třetice (to zas tak veselé není, nicméně "ze života" ano) - psék si včera pri obzvlášť vypjaté honičce za míčkem ukopl palec o schod. Prostě má jeden drápek poloviční. Krve z něj teklo jak z vola, takže musel dostat fáč, gázu a vypadá s tím jak pravý válečný veterán. Akorát teda chodí trochu šejdrem a hrabání v parku mu nejde tak dobře jako normálně.

P.S. Bifťour je neskutečnej masér. Nedal bych ho za nic na světě. Koza mi před pár měsíci psala, že kdybych se o něj náhodou nechtěl starat, že se o něj postará ona, protože za něj má taky část odpovědnosti. V té chvíli jsem na to neměl sílu, ale dneska bych jí na to odpověděl, že bych jí radši dal jednu pěstí než Bifa (a ano, mlátit ženský mi přijde jako opravdu ta nejtrapnější ubohost).

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

vrahu mal7ch pejsku;!

10:54 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A ty pruhy smu udelal jak?

11:45 dop.  
Blogger vetek said...

janina: jak - vrahu? ja nerad, nedoslo mi, ze se z toho auta uplne sam vystreli :) a nic se mu nestalo, ani nekniknul. proste to vzal jako fakt: "aha, tady ten vzduch nejde proskocit, ok, neva, vezmu to spodem".

Dave: On to ma uz od narozeni.

3:34 odp.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist