pátek, srpna 04, 2006

Noční běh - 4.8.06

To běhání mě začíná bavit. Včera jsem byl s Majdou a její kámošku na Pirátech z Karibiku 2 (strašná blbost, navíc je to podvod - aniž to člověk tuší, celou dobu se dívá jen na trailer na třetí díl) a vrátili jsme se po jedenácté večer. Přes den jsem nestihl ani cvičení ani běhání. Co s tím, safra?

Ha! Mám přece baterku - svou oblíbenou trasu si proběhnu o půlnoci. Joj!
Po letní bouřce ještě trochu pršelo, tak jsem se pořádně oblékl a vyrazil, Bif - jako vždy - se mnou.

Můžu zodpovědně prohlásit, že jsem byl pěkně podělanej:
úzký kužel baterky splašeně kmitá z cesty na stromy a zpět ve snaze objevit, kdo na mě odkud vyskočí... (protože nikdo nemá nic lepšího na práci, než potmě v dešti číhat u Rokytky na místě, kde i přes den projde jeden zbloudilec za hodinu, to dá rozum přeci!) všude kolem plno pohyblivých podivnostínů...pes za vámi chvíli běží neslyšně a pak schválně začne dupat, aby vás poděsil...když se ohlédnete za ním a zase zpátky, tak vás v tu samou chvíli flákne mokrá větev do tlamy...po chvíli nic nevidíte, protože se vám začnou mlžit brejle...no zážitek jako málokterý.

Ke konci trasy je asi stometrový tunel. Hned mě napadlo, že před deštěm se tam schovají bezdomovci a když ne oni, tak aspoň spousta strašidel. Nakonec tam buď nikdo nebyl nebo aspoň se nijak neprojevoval. Brrr.

P.S.

Na patník už mám pifku a dávám si naň pozor, na holenka. Jednak vím, kde přibližně je a druhak radši trochu víc zvedám nohy. Na mě si nepřijde, zmetek.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home

TOPlist