neděle, prosince 23, 2007

debile

Asi rok mám naprasklou hadici od sprchy. Nekape. Jenom když se ohne moc, zaškrtí se přívod vody. Nicméně jsou Vánoce a rozbité hadice si zaslouží sváteční opravu. Jelikož je prasklina těsně u hlavice, stačilo sprchu rozebrat, uříznout hadici pod kritickým místem a všechno zase dát do kupy, pýs-o-kejk.

To bych ale nesměl při prchlivém tahání za umělohmotný kroužek, který všechno drží pohromadě, tento rozdělit na znovu neslučitelné části. Sprcha teď drží pohromadě na dobré slovo (+ miliony proseb, nadávky nepočítaje) a já hledám, kolik pražských instalatérských potřeb má přes svátky otevřeno. Chcete si tipnout?


chyba


Jako bonus jsem se při té odborné manipulaci s kleštěmi jebnul do prstu tak, že tekla krev (čehož jsem si nevšiml), čili při následném pokusu o uklidnění zasednutím na mísu a čtením novýho Matkina došlo k jeho potřísnění (toho si nevšimnout již nebylo lze). Krev je dobrá záložka, já lepší neznám.

2 Comments:

Blogger *janina* said...

heh, to je UPLNEJ zacatek ;-)

11:56 dop.  
Blogger vetek said...

no jistě - vždyť je teprve poledne, že...

11:59 dop.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist