čtvrtek, listopadu 22, 2007

fregnone

Když je člověk blbej, tak se s tim asi už nedá nic dělat. Přezouvám na Sirkovně gumy a tatík, který ví, že jsem lempl (a navíc má stejnou zkušenost), povídá: dej si to tady na beton, to se musí vyměňovat na tvrdym podkladu.

Lenoch, nechal jsem to na zasněžené trávě a dal si pod hever kus prkna, docela velkej kus, tak 50x50cm. Se přece nemůže nic stát, taková fortelná podložka, pche.

3x (slovy: třikrát) mi to z heveru spadlo, než jsem uznal, že čtvrtou díru v autě nepotřebuju, ješitnost zahodiv, na tu poslední pneumatiku jsem si přejel na beton. Už to nespadlo.

jeba prvá

Ocet se pak jenom smál a prozradil na sebe, že mu to taky zamlada několikrát spadlo, než uznal betonové pravidlo. Asi to je ta věc, kterou si člověk musí prožít sám, aby ji přijal. Předchozí varování nepomohou.

jeba druhá

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

heeee heeee maaaasloooo

12:18 dop.  
Blogger vetek said...

tuzing musí bejt

1:18 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Dave: bych to do tebe nikdy nerek

8:48 dop.  
Blogger vetek said...

co jako? ze jsem nešikovná lemra? vítej v mém světě :)

10:32 dop.  

Okomentovat

<< Home

TOPlist